Uitvoering van de kerstveiling

1. Iedereen die wil bieden moet een inschrijfformulier invullen, bij inleveren van het inschrijfformulier ontvangt een ”kopersnummer”.

2. Betaalregelingen:
a. Contante betaling;
b. Betaling na ontvangst van de rekening;
c. Door middel van een eenmalige machtiging aan de penningmeester van UDI’19 verstrekt tot het automatisch afboeken van het bedrag waarvoor u op de veiling heeft gekocht.

3. Op het inschrijfformulier kunt u kenbaar maken of u betaalt na ontvangst van de rekening of dat u de penningmeester eenmalig machtigt.

4. Als u een artikel heeft gekocht, wordt dat artikel door iemand naar u gebracht.
a. Zij vragen u om een paraaf op de veilingbon van gekocht artikel. Op de veilingbon kunt u zien wat u heeft gekocht én voor welk bedrag.
b. U ontvangt daarbij de kopie van de veilingbon, of u krijgt meteen het gekochte artikel aangeboden.

5. Voor diverse versproducten ontvangt u een waardebon waarmee u het artikel kunt afhalen bij de betreffende leverancier. Uiteraard binnen de op de bon gestelde termijn. Is geen termijn op de bon vermeld dan geldt: afhalen binnen 14 kalenderdagen na de veiling.

6. De veilingmeester/notaris heeft het recht om tijdens de veiling het bieden op een kavel stop te zetten en deze op een later tijdstip te veilen.

7. Koopopdrachten
Is het voor u niet mogelijk om de veiling te bezoeken, maar heeft u wel belangstelling voor een van onze kavels, dan kunt u uw koopopdracht uiterlijk tot 7 december 2019 opgeven bij: Willy Verwegen, willyverwegen@kpnmail.nl of 06-54314994. Eén van onze commissieleden zal dan graag voor u meebieden tijdens de veiling.

8. Meenemen gekochte artikelen
De gekochte artikelen worden in principe tijdens of direct na het einde van de veiling door de kopers meegenomen. Is dit om een of andere reden niet mogelijk, dan kunnen de artikelen ook nog op zondag 15 december tussen 09.30 en 10.30 uur worden afgehaald in theater Markant. Kavels kunnen ook nog na 16 december afgehaald worden in het clubhuis van UDI’19 na telefonische afspraak met Willy Verwegen

9. In overleg met de veilingcommissie worden grote kavels thuisbezorgd. Alleen geveilde goederen worden door het organisatiecomité bij de opdrachtgever bezorgd.

10. Notaris mr. Mr. Van Egeraat van Notariskantoor Schepers, Van Nuenen Netwerk Notarissen heeft zijn vrijwillige medewerking toegezegd aan deze Kerstveiling.

11. Voor verdere informatie zie de website van UDI’19/CSU en het veilingboekje.

12. Voor eventuele vragen kunt u terecht bij Willy Verwegen T. 06 54 31 49 94 of E. willyverwegen@kpnmail.nl.

KERSTVEILING 2019

Het bieden zal als volgt gebeuren:

Bedragen van:
1 t/m 10 euro opbieden met 1 euro
10 t/m 20 euro opbieden met 2 euro
20 t/m 50 euro opbieden met 5 euro
50 t/m 100 euro opbieden met 10 euro
100 t/m 500 euro opbieden met 20 euro
500 t/m 1000 euro opbieden met 50 euro
1000 en hoger opbieden met 100 euro